Jump to content

eddy-

Global Moderators
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Points

    286 [ Donate ]

eddy- last won the day on April 25

eddy- had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About eddy-

  • Rank
    Coordonare Categorie Generala | League Of Legends Expert

Country

  • Country

Recent Profile Visitors

61 profile views
  1. Pro din partea mea!
  2. eddy-

    othxartwork's

    Super frumoaseeee! cel mai tareee kw
  3. Nu-s chinez... Am / n-am fumat un cui
  4. Pasiva: Groază Dacă Fiddlesticks stă pe loc sau își pregătește o abilitate timp de 1,5 secunde, primește buff-ul ''Groază''. Dacă este imobilizat printr-o vrajă de control al maselor, acest timp se resetează. ''Groaza'' îi oferă viteză de mișcare, dar efectul durează doar 1,5 secunde după ce Fiddlesticks începe să se deplaseze. 1. Teroare [Q] Înspăimântă o unitate-țintă, făcând-o să fugă îngrozită o perioadă de timp. Terifiază o țintă, care va fugi îngrozită de Fiddlesticks timp de 1.25/1.5/1.75/2/2.25 secunde. 2. Secătuire [W] Fiddlesticks fură forța vitală a inamicului, vindecându-se și provocându-i țintei daune în timp. Fiddlesticks creează o legătură între el și o țintă, pe care o ''Secătuiește'', provocându-i 80/105/130/155/180 (+45% puterea abilităţilor) daune magice pe secundă. Fiddlesticks primește ''viziune supranaturală'' asupra țintei și se vindecă în valoare de 60/65/70/75/80% din daunele provocate.''Secătuirea'' durează maximum 5 secunde, provocând în total 0 (+0) daune.Dacă ținta moare, timpul de reactivare al ''Secătuirii'' se reduce cu durata nefolosită a abilității. 3. Vânt întunecat [E] O pală de vânt lovește o unitate inamică și apoi sare la celelalte unități inamice din apropiere, provocând daune și amuțind victimele. O cioară atacă inamicul-țintă, provocându-i 60/80/100/120/140 (+45% puterea abilităţilor) daune magice, apoi zboară către altă țintă. Unitățile lovite sunt amuțite timp de 1.25 secunde per lovitură, efect care se aplică doar la primul impact.''Vântul întunecat'' poate lovi de până la 6 ori și țintește prioritar inamicii ''Secătuiți'' sau pe cei care nu au fost încă loviți. Provoacă 200% daune împotriva monștrilor. 4. Furtună de ciori [R] Un cârd de ciori se rotesc sălbatic în jurul lui Fiddlesticks, provocându-le daune pe secundă tuturor unităților inamice aflate în zonă. Fiddlesticks se pregătește timp de {{ channeltime }} secunde, apoi se deplasează instantaneu în locația-țintă, unde un cârd de ciori începe să se rotească sălbatic în jurul lui, provocându-le {{ damagepersecond }} (+45% puterea abilităţilor) daune magice pe secundă tuturor unităților inamice din zonă.Efectul durează {{ duration }} secunde și provoacă până la {{ totaldamage }} (+{{ apratiofullduration }}) daune magice în total.
  5. Pasiva: Forță magică amplificată Viteza de atac a lui Ezreal crește de fiecare dată când reușește să-și lovească inamicii cu o vrajă (efectul se cumulează de până la 5 ori). 1. Lovitură mistică [Q] Ezreal lansează un fulger de energie care îi reduce puțin timpii de reactivare în cazul în care lovește o unitate inamică. Ezreal lansează un fulger de energie care provoacă {{ damage }} daune fizice (aplică efecte la impact). Timpii de reactivare ai lui Ezreal sunt reduși cu {{ cdrefund }} secunde dacă ''Lovitura mistică'' lovește o țintă. 2. Flux de substanță [W] Ezreal lansează o sferă care se prinde de primul campion sau obiectiv lovit. Dacă lovește sfera cu o abilitate sau un atac, aceasta se detonează, provocând daune. Ezreal lansează o sferă care se prinde de primul campion sau obiectiv lovit, timp de {{ detonationtimeout }} secunde.Dacă lovește sfera cu o abilitate sau un atac, aceasta se detonează, provocând {{ damage }} daune magice. Dacă detonează sfera cu o abilitate, Ezreal primește înapoi costul acelei abilități +{{ manareturn }} mană. 3. Transfer ocult [E] Ezreal se teleportează până într-un loc din apropiere și lansează un fulger către cel mai apropiat inamic. Abilitatea țintește cu prioritate inamicii afectați de ''Fluxul de substanță''. Ezreal se teleportează până într-un loc din apropiere și lansează un fulger către cel mai apropiat inamic, provocându-i {{ damage }} daune magice.''Transferul ocult'' țintește cu prioritate țintele afectate de ''Fluxul de substanță''. 4. Rafală de proiectile [R] Ezreal se pregătește să lanseze o rafală puternică de energie care provoacă daune uriașe fiecărei unități prin care trece (daunele sunt reduse împotriva minionilor și monștrilor epici). Ezreal se concentrează o secundă, apoi lansează un proiectil cu rază lungă, care le provoacă {{ damage }} daune magice tuturor unităților inamice prin care trece.Provoacă {{ damagereductionwaveclear.0*100 }}% daune împotriva minionilor și monștrilor non-epici.
  6. Pasiva: Văl demonic Când se află în afara luptei, Evelynn se acoperă cu ''Vălul demonic''. Acesta o vindecă atunci când are viață puțină și o camuflează după ce atinge nivelul 6. 1. Spinii urii [Q] Evelynn lovește din bici și îi provoacă daune primei unități atinse. Apoi, poate să își atace cu spini adversarii din apropiere de maximum 3 ori. Evelynn lovește cu biciul în direcția-țintă și îi provoacă 25/30/35/40/45 (+30% puterea abilităţilor) daune magice primei unități lovite, iar următoarele 3 vrăji sau atacuri lansate împotriva acestei unități provoacă 10/20/30/40/50 (+25% puterea abilităţilor) daune magice bonus. Evelynn poate apoi refolosi abilitatea de până la 3 ori. La reactivare: străpunge cu spini cel mai apropiat inamic, provocându-le 25/30/35/40/45 (+30% puterea abilităţilor) daune magice tuturor unităților atinse.Dacă biciul lovește un monstru, Evelynn recuperează 60% din timpul de reactivare al ''Spinilor urii''. ''Spinii urii'' îi acordă prioritate țintei atacate de Evelynn. 2. Farmec irezistibil [E] Evelynn își blestemă ținta. După o perioadă de pregătire, următorul ei atac sau următoarea ei vrajă o va fermeca și îi va reduce rezistența la magie. Blestemă campionul sau monstrul-țintă timp de 5 secunde. Dacă Evelynn lovește ținta cu un atac de bază sau cu o abilitate, înlătură blestemul, își recuperează costul în mană și încetinește ținta cu 65% pentru scurt timp.Dacă blestemul persistă minimum 2,5 secunde, atunci când e înlăturat, ținta e fermecată timp de 1/1.25/1.5/1.75/2 sec. ; în plus:dacă ținta este un campion, rezistența sa la magie scade cu 25/27.5/30/32.5/35% timp de [object Object] secunde.dacă ținta este un monstru, acesta suferă 250/300/350/400/450 (+60% puterea abilităţilor) daune magice. Durata fermecării crește cu 2 secunde.Evelynn rămâne acoperită cu ''Vălul demonic'' chiar și dacă folosește ''Farmecul irezistibil''. 3. Biciuire [E] Evelynn își biciuiește ținta și îi provoacă daune, apoi primește un scurt bonus la viteza de mișcare. Biciuiești ținta, aplicându-i efecte la impact și provocându-i daune magice în valoare de 40% daune bonus din atac plus 3% (+[2% puterea abilităţilor]%) din viața ei maximă. Apoi, Evelynn primește 30% viteză de mișcare timp de 2 secunde.Dacă se acoperă cu ''Vălul demonic'', timpul de reactivare al ''Biciuirii'' se resetează, iar abilitatea e îmbunătățită. ''Biciuirea'' îmbunătățită o trage pe Evelynn până la țintă, provocându-le acesteia și inamicilor aflați pe traiectorie daune magice în valoare de 0 plus 4% (+[3% puterea abilităţilor]%) din viața lor maximă. 4. Văduvire [R] Evelynn devine imposibil de țintit pentru scurt timp și atacă sălbatic inamicii aflați în fața ei, apoi se teleportează pe o distanță mare în spate. Evelynn își invocă puterile demonice, devenind imposibil de țintit și atacând sălbatic inamicii aflați în fața ei. Apoi, se teleportează în spate. Abilitatea provoacă 250/500/750 (+75% puterea abilităţilor) daune magice, valoare ce crește la 0 (+0) împotriva inamicilor care au sub 30% viață.
  7. Pasiva: Regina-păianjen Formă umană: când abilitățile Elisei lovesc un inamic, aceasta primește un pui de păianjen. Formă de păianjen: atacurile de bază provoacă daune magice bonus și îi refac viața Elisei. 1. Neurotoxină / Mușcătura veninoasă [Q] Formă umană: Provoacă daune în funcție de cât de ridicat este nivelul de viață al țintei. Formă de păianjen: Sare spre un adversar și provoacă daune în funcție de cât de scăzut este nivelul de viață al acestuia. Provoacă daune magice în valoare de 40/75/110/145/180 plus 4% (+[3% puterea abilităţilor]%) din viața actuală a țintei. Daune bonus maxime împotriva monștrilor: 75/100/125/150/175. 2. Păianjen exploziv / Frenezia păianjenilor [W] Formă umană: eliberează un pui de păianjen plin de venin care explodează când se apropie de o țintă. Formă de păianjen: Elise și puii ei de păianjen capătă viteză de atac. Invocă un pui de păianjen plin de venin care se deplasează spre locația-țintă și explodează, provocând daune magice de 60/105/150/195/240 (+95% puterea abilităţilor) când se apropie de un inamic sau după 3 secunde 3. Cocon / Rapel [E] Formă umană: amețește prima unitate inamică lovită și o dezvăluie dacă nu are prezența mascată. Formă de păianjen: Elise și puii ei de păianjen se ridică în aer, apoi cad peste inamicul-țintă. După cădere, vindecarea și daunele bonus primite de Elise din ''Regina-păianjen'' cresc. Amețește primul inamic lovit timp de 1.6/1.7/1.8/1.9/2 secundă(e) și îl dezvăluie dacă nu este camuflat. 4. Formă de păianjen [R] Elise se transformă într-un păianjen amenințător; raza de atac îi scade, viteza de mișcare îi crește, iar ea primește noi abilități și un roi de pui de păianjen care-i vor ataca inamicii. Elise se transformă într-un păianjen amenințător și își sacrifică 425 din raza de atac pentru a primi 25 viteză și a avea acces la abilitățile de păianjen. Toți puii de păianjen adormiți se trezesc și atacă dușmanii din apropiere. Pui de păianjen: puii de păianjen provoacă 10/15/20/25 (+15% puterea abilităţilor) daune și primesc daune reduse cu 25% de la abilitățile cu ținte multiple.
  8. Pasiva: Z-Drive supraîncărcat Zero-Drive-ul generează cumuluri de energie temporală pentru vrăjile și atacurile lui. Cea de-a treia lovitură provoacă daune bonus, iar, dacă ținta e un campion, Ekko primește un bonus la viteza de mișcare 1. Crono-bumerang [Q] Ekko aruncă o grenadă temporală care, atunci când lovește un campion inamic, explodează într-un câmp de energie ce distorsionează timpul, încetinind și provocând daune tuturor unităților aflate în interior. După un scurt timp, grenada se întoarce la Ekko, provocând daune pe traiectorie. Ekko aruncă un dispozitiv care le provoacă 60/75/90/105/120 (+30% puterea abilităţilor) daune magice inamicilor prin care trece. Când lovește primul campion, dispozitivul se extinde și creează un câmp de energie care încetinește cu 32/39/46/53/60% inamicii aflați înăuntru. Dispozitivul se întoarce la Ekko după un scurt timp, provocându-le 40/65/90/115/140 (+60% puterea abilităţilor) daune magice tuturor țintelor lovite la întoarcere. 2. Paradox temporal [E] Atacurile de bază ale lui Ekko le provoacă daune magice bonus inamicilor cu viață scăzută. Poate folosi ''Paradox temporal'' pentru a distorsiona timpul, creând după câteva secunde o anomalie care încetinește inamicii prinși în interiorul ei. Dacă Ekko intră în zona afectată de anomalie, primește un scut și amețește inamicii, prinzându-i într-un câmp de stază temporală. Pasivă: atacurile de bază ale lui Ekko le provoacă inamicilor care au sub 30% din viață daune magice bonus egale cu 3% (+[3% puterea abilităţilor]%) din viața lor lipsă. Provoacă minimum 15 daune și maximum 150 daune împotriva minionilor și monștrilor. Activă: după 3 secunde, Ekko creează în locația-țintă o cronosferă de scurtă durată, care încetinește cu [object Object]% inamicii care intră în ea. Dacă Ekko intră în sferă, aceasta explodează, iar Ekko primește un scut care absoarbe până la 80/100/120/140/160 (+150% puterea abilităţilor) daune timp de 2 secunde. Inamicii prinși înăuntru vor fi amețiți timp de 1.75 secunde. 3. Salt în timp [W] Ekko se aruncă în afara pericolului și își activează Zero Drive-ul. Următorul său atac va provoca daune bonus și va distorsiona timpul, teleportându-l pe Ekko la ținta sa. Ekko se năpustește, parcurgând o scurtă distanță în direcția-țintă. Următorul său atac va provoca 40/65/90/115/140 (+40% puterea abilităţilor) daune magice bonus și îl va teleporta la ținta sa. 4. Revers temporal [R] Ekko dă timpul înapoi, devenind imposibil de țintit și întorcându-se într-un moment mai favorabil din trecut. El revine în locul în care se afla cu câteva secunde mai devreme și își vindecă o parte din daunele suferite între timp. Inamicii aflați în apropierea zonei de aterizare suferă daune majore. Ekko se întoarce în timp, devenind pentru scurt timp invulnerabil și imposibil de țintit. Se teleportează în locul în care se afla cu 4 secunde mai devreme și le provoacă la sosire {{ totaldamage }} daune magice inamicilor din apropiere. În plus, Ekko își reface {{ totalbaseheal }} viață, cantitate ce crește cu {{ percenthealampperpercentmissinghealth }}% pentru fiecare 1% din viață pierdut în ultimele 4 secunde.
  9. eddy-

    Propunere admin

    Propun ca la toti cei din staff sa aiba insigna aceea sau cum se cheama, cum e la Administrators in post "ADMIN" cu rosu in colt, sa avem si noi ceilalti
  10. 1. Securea rotitoare [Q] Următorul atac al lui Draven va provoca daune fizice bonus. Securea va ricoșa din țintă și va fi aruncată în sus. Dacă o prinde, Draven pregătește automat altă ''Secure rotitoare''. Draven poate avea două ''Securi rotitoare'' în același timp. Următorul atac al lui Draven va provoca NaN% daune din atac daune fizice bonus. Bonusul este egal cu 35/40/45/50/55 plus 65/75/85/95/105% din daunele sale bonus din atac.Securea va ricoșa din țintă și va fi aruncată în sus. Dacă o prinde, Draven pregătește automat altă ''Secure rotitoare''.Draven poate avea două ''Securi rotitoare'' în același timp. 2. Atac sângeros [W] Draven primește un bonus la viteza de mișcare și la viteza de atac. Bonusul la viteza de mișcare scade rapid de-a lungul duratei buff-ului. Prinderea ''Securii rotitoare'' va reseta timpul de reactivare al ''Atacului sângeros''. Draven primește un bonus de 40/45/50/55/60% la viteza de mișcare timp de 1.5 secunde și unul de 20/25/30/35/40% la viteza de atac timp de 3 secunde. Bonusul la viteza de mișcare scade rapid în timp.Prinderea ''Securii rotitoare'' va reseta timpul de reactivare al ''Atacului sângeros''. 3. La o parte! [E] Draven își aruncă securile, provocându-le daune fizice țintelor lovite și aruncându-le din calea lui. Țintele lovite sunt încetinite. Draven își aruncă securile, provocându-le 75/110/145/180/215 (+50% daune bonus din atac ) daune fizice țintelor lovite și aruncându-le din calea lui. Țintele lovite sunt încetinite cu 20/25/30/35/40% timp de 2 secunde. 4. Răzbunarea călăului [R] Draven aruncă două securi masive și le provoacă daune fizice tuturor unităților lovite. După ce lovesc un campion inamic, securile își inversează direcția lent și apoi se întorc la Draven. Draven poate reactiva această abilitate și când securile lui se deplasează, pentru a le face să se întoarcă mai devreme. Provoacă daune mai mici pentru fiecare unitate lovită și se resetează când securile își inversează direcția. Draven aruncă două securi masive și le provoacă {{ rcalculateddamage }} daune fizice tuturor unităților lovite.După ce lovesc un campion inamic, securile își inversează direcția lent și apoi se întorc la Draven. Draven poate reactiva această abilitate și când securile lui se deplasează, pentru a le face să se întoarcă mai devreme. Provoacă daune mai mici cu {{ rdamagereductionperhit*100 }}% pentru fiecare unitate lovită (minimum {{ rmindamagepercent }}%), dar valoarea se resetează când securile își inversează direcția.
  11. Pasiva: Val de adrenalină Dr. Mundo își regenerează 0,3% din viața sa maximă în fiecare secundă. 1. Satâr ruginit [Q] Dr. Mundo își aruncă satârul, provocându-i țintei daune egale cu o parte din viața ei curentă și încetinind-o pentru scurt timp. Pentru Dr. Mundo, suferința altora e o plăcere, așa că își recuperează o parte din costul de viață atunci când satârul său nimerește o țintă (valoare dublată dacă aceasta e ucisă de satâr). Dr. Mundo își aruncă satârul, provocându-i țintei daune magice egale cu 20/22.5/25/27.5/30% din viața ei actuală (minimum 80/130/180/230/280 daune) și încetinind-o cu 40% timp de 2 secunde.Dacă satârul nimerește ținta, Dr. Mundo își recuperează 0 viață (0 viață dacă satârul o ucide).Împotriva monștrilor, ''Satârul ruginit'' poate provoca maximum 300/350/400/450/500 daune. 2. Agonie incendiară [W] Dr. Mundo își consumă din viață pentru a reduce durata neutralizărilor și a le provoca încontinuu daune inamicilor din apropiere. La activare: Dr. Mundo își dă foc, iar flăcările le provoacă 40/55/70/85/100 (+20% puterea abilităţilor) daune magice pe secundă inamicilor din apropiere.Cât timp Dr. Mundo arde, durata neutralizărilor pe care le suferă este redusă cu 10/15/20/25/30%. 3. Masochism [E] Dr. Mundo primește un bonus la daunele din atac în funcție de viața sa lipsă, iar la următorul atac de bază își lovește ținta cu capul și îi provoacă daune suplimentare. Rezistența la magie a lui Dr. Mundo crește pasiv de fiecare dată când acesta suferă daune magice sau când își consumă din viață. Pasivă: atunci când Dr. Mundo suferă daune magice sau plătește un cost de viață, rezistența lui la magie crește cu 3% timp de [object Object] secunde, până la maximum [{{ f3*100 }}]%. Activă: la următorul atac de bază, Dr. Mundo va lovi ținta cu capul, provocându-i 0 daune fizice suplimentare (3/3.5/4/4.5/5% din viața maximă), dar va suferi și el 25/35/45/55/65 daune.La activare, Dr. Mundo primește daune din atac în funcție de viața sa lipsă timp de 5 secunde. Valoarea daunelor primite este de la minimum 40/55/70/85/100, până la maximum 60/90/120/150/180.Pentru fiecare procent de viață lipsă, ''Masochismul'' oferă 0 daune din atac în plus față de valoarea minimă (0). 4. Sadism [R] Dr. Mundo își sacrifică o parte din viață în schimbul unui bonus la viteza de mișcare și al unui bonus semnificativ de regenerare a vieții. Dr. Mundo își regenerează 0 viață (50/75/100% din viața maximă) de-a lungul a 12 secunde. Pe durata efectului, primește și 15/25/35% viteză de mișcare bonus.
  12. Pasiva: Secera din argintul Lunii Fiecare a treia lovitură reface mană și spintecă inamicii din apropiere, provocându-le daune magice suplimentare. Fiecare vrajă folosită oferă viteză de atac pentru următoarele 3 atacuri. 1. Lovitura semilunii [Q] Lansează un fulger de energie lunară într-un arc de cerc, provocând daune magice. Le aplică inamicilor afectați efectul ''Lumina Lunii'', dezvăluindu-i timp de 3 secunde dacă nu au prezența mascată. Lansează un fulger de energie lunară într-un arc de cerc, provocând {{ totaldamage }} daune magice.Le aplică inamicilor afectați efectul ''Lumina Lunii'', dezvăluindu-i timp de {{ moonlightduration }} secunde dacă nu au prezența mascată. 2. Cascada palidă [W] Diana creează trei sfere în jurul ei, care vor detona când intră în contact cu inamicii și vor provoca daune într-o zonă. Câștigă, de asemenea, un scut temporar care absoarbe daune. Acest scut este reîmprospătat dacă detonează și a treia sferă. Creează trei sfere care se învârt în jurul Dianei și explodează atunci când intră în contact cu inamicii, provocându-le 22/34/46/58/70 (+20% puterea abilităţilor) daune magice. Efectul durează 5 secunde.Diana primește un scut temporar care absoarbe 40/55/70/85/100 (+30% puterea abilităţilor) daune. Dacă explodează și a treia sferă, scutul crește cu 40/55/70/85/100 (+30% puterea abilităţilor). 3. Căderea Lunii [E] Pasivă: crește viteza de atac primită din ''Secera din argintul Lunii''. Activă: dezvăluie toți inamicii din apropiere și îi trage spre ea, apoi îi încetinește timp de 2 secunde. Pasivă: crește viteza de atac primită din ''Secera din argintul Lunii'' la {{ attackspeednewvalue*100 }}%. Activă: dezvăluie toți inamicii din apropiere și îi trage spre ea, apoi îi încetinește cu 35/40/45/50/55% timp de 2 secunde. 4. Goana Lunii [R] Diana devine întruchiparea fizică a Lunii răzbunătoare, năpustindu-se asupra unui inamic și provocându-i daune magice. ''Goana Lunii'' nu are timp de reactivare atunci când e folosită pentru năpustirea asupra unui inamic afectat de ''Lumina Lunii''. Efectul ''Lumina lunii'' va fi eliminat de pe toți inamicii, indiferent dacă au fost sau nu ținta ''Goanei Lunii''. Diana devine întruchiparea fizică a Lunii răzbunătoare, năpustindu-se asupra unui inamic și provocându-i {{ totaldamage }} daune magice.''Goana Lunii'' nu are timp de reactivare atunci când e folosită pentru năpustirea asupra unui inamic afectat de ''Lumina Lunii''. Efectul ''Lumina lunii'' va fi eliminat de pe toți inamicii, indiferent dacă au fost sau nu ținta ''Goanei Lunii''.
  13. eddy-

    [artworks] Leho

    Asta arata cel mai fain!!! KW
×
×
  • Create New...